środa, 18 grudnia 2013

24.


najważniejsze życzenia to te ode mnie dla mnie. dlatego życzę sobie na ten najbliższy rok mojego życia, 24 cudownych rzeczy jakie chciałabym żeby mnie spotykały.

ciągle pełnych sztalug.
podróży.
 słodyczy i słodkości.
zorzy polarnej, w każdym miejscu w którym będę.
 papierosów.
dobrych duszyczek obok mnie.
zrozumienia dla świata.
odwagi.
kawy.
zdrowia.
śniegu.
koncertów i muzyki, która roztańczy mi duszę.
ciepłej wody pod prysznicem.
pana.
książek.
dobrych uczuć o sobie.
piękna, cokolwiek to znaczy.
dobrego seksu.
ciepłych stóp.
rodziny.
fascynacji.
nowego miejsca na urodziny, w przyszłym roku.
tego, żeby z dniem 18 grudnia każdego roku który nadejdzie, nie zaczęły mi wyrastać łuski na dupie. 

życia.



dobrego dnia ado!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz