niedziela, 8 września 2013

smutki.

smutki samotnego Krakowa. bliscy daleko. puste mieszkanie. brak pracy. zajęcia brak. brak sztuki.

płaczę bo pożegnałam kolejne, piękne wakacje. przyszedł wrzesień i czas, za którym tęskniłam, i którego jednocześnie nieprawdopodobnie się bałam. dzisiaj jestem sama ze swoimi strachami. schodzi ze mnie poczucie strachu i bezradności, oczami. to właśnie moment w którym, mówię sobie głośno, że samotność nie jest już moją najlepszą przyjaciółką. 

tęsknota, to jedno z moich ulubionych uczuć. 


bolało mnie popsute radio w samochodzie, mimo to przysporzyło mnie ono o piosenkę.
piosenkę pełną wakacji, i wspomnienia jazdy samochodem, pośród skoszonych pól, i zachodzącego słońca. 
w takim pięknym, sierpniowym blasku przygaszonego słońca.






link do miłego teledysku: LemON "Nice"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz